بهترین آب برای تهیه قهوه کدام است ؟

بدون شک قهوه یکی از محبوب ترین و پرخاصیت ترین نوشیدنی های گرم می باشد. بسیاری از افراد صبح خود را با نوشیدن قهوه شروع می کنند و آن را به چای یا نوشیدنی های دیگر ترجیح می دهند. حتماً دیده اید که بسیاری از افراد قبل از انجام کارهای سنگین یا کارهایی که نیازمند تمرکز بالایی هستند ، قهوه می نوشند. چرا که افزایش دقت ، تمرکز و سطح انرژی بدن از ویژگی های اصلی این نوشیدنی می باشند. البته نباید از عطر خوش و حس خوب این نوشیدنی غافل شویم. اگر دم کردن و نوشیدن قهوه یکی از کارهای روزمره شماست ، خواندن این مقاله به شما کمک می کند تا طعم خوشمزه تری را تجربه کنید.

بهترین دستگاه تصفیه آب برای تهیه قهوه

نوشیدن قهوه چه فوایدی دارد ؟

قهوه عالوه بر اثرات انرژی زا ، دارای فواید بسیار زیادی برای سالمت بدن می باشد که دانستن آن ها باعث ایجاد میل و
انگیزه بیشتری برای نوشیدن آن می شود ، از جمله :

  •  افزایش سطح انرژی بدن
  • کاهش خطر ابتال به دیابت نوع 2
  • افزایش سالمت مغز
  • مدیریت و کاهش اضافه وزن
  • جلوگیری از افسردگی
  • محافظت از کبد
  • افزایش سالمت قلب
  • افزایش طول عمر
  • بهبود حافظه
  • و…

تأثیر آب بر عطر و طعم قهوه

بهترین آب برای دم کردن قهوه - روش دم کردن قهوهدانه های قهوه از سرتاسر جهان ، طعم های متفاوتی را برای یک فنجان قهوه ایجاد می کنند. حتماً شنیده اید که نحوه آسیاب کردن و دم کردن قهوه از جمله عواملی هستند که بر طعم آن تأثیر می گذارند. با این حال یکی از عوامل اصلی که تأثیر زیادی بر روی طعم قهوه می گذارد و اغلب نادیده گرفته می شود ، کیفیت آب است. چرا که حدود 89 درصد یک فنجان قهوه را آب تشکیل می دهد. بنابراین خوشمزه بودن یا نبودن قهوه فقط به نوع دانه و یا آسیاب کردن آن بستگی ندارد و آب یکی از مهم ترین عوامل می باشد.

 

نه به آب لوله کشی!

بهترین آب برای قهوه اسپرسو - بهترین تصفیه آب برای کافی شاپ

متأسفانه بسیاری از افراد از آب لوله کشی برای دم کردن قهوه استفاده می کنند. بسته به محل زندگی ، آب لوله کشی ممکن است بیش از حد شور باشد یا حاوی مواد معدنی مختلف باشد. این عوامل می توانند طعم قهوه شما را تغییر دهند و آن را اسیدی یا فلزی تر کنند .اگر آب منطقه شما با استفاده از کلر ضد عفونی شده باشد ، قهوه شما طعم و عطر نامطبوعی خواهد گرفت. بنابراین اگر از آب لوله کشی برای دم کرد قهوه استفاده می کنید ، انتظار یک قهوه ی خوشمزه و خوش عطر را نداشته باشید. اما راه حل چیست ؟ از چه آبی برای دم کردن قهوه استفاده کنیم ؟

 

استفاده از آب تصفیه شده در دستگاه قهوه ساز

بهترین نوع آب برای دم کردن قهوه ، آب تصفیه شده می باشد. استفاده از دستگاه تصفیه آب یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه ها برای تصفیه آب لوله کشی می باشد. این دستگاه در انواع مختلفی از جمله خانگی و صنعتی عرضه می شود.

بهترین برند دستگاه های تصفیه آب در ایران کدام است؟

بهترین و معتبرترین برند دستگاه تصفیه آب در ایران ، برند آکواجوی Aquajoy  می باشد. این برند کانادایی در سال 1382 توسط شرکت هیراب سان برای اولین در بازار ایران عرضه گردید.

این برند معتبر تمامی دستگاه های خود را به مدت 3 سال گارانتی می کند و هر دستگاه دارای 10 سال خدمات پس از فروش واقعی می باشد.

بهترین دستگاه تصفیه آب برای تهیه قهوه کدام است ؟

دستگاه تصفیه آکواجوی مدل پرایم Prime 

بهترین دستگاه تصفیه آب برای تهیه قهوه - تصفیه آب آکواجوی

دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی مدل پرایم Prime – یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشد. این دستگاه مطابق با تکنولوژی RO( اسمز معکوس) طراحی شده است و با حذف ذرات معلق مثل شن و ماسه ، گازهای شیمیایی مانند کلر و ترکیبات مضر موجود در آب نظیر نیترات ، قادر است سنگینی (TDS) و سختی (TH) آب را تاحد قابل توجهی کاهش دهد. دقت حذف ناخالصی های محلول در آب توسط آکواجوی ، یک دهم نانومتر ( 0،00001 میکرون ) است.

دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل پرایم Prime – با توجه به دارا بودن پمپ تأمین فشار ، برای مناطقی که فشار آب ورودی کمتر از حد نرمال است نیز مناسب می باشد. حداکثر آب دهی این دستگاه 8 لیتر در ساعت می باشد که جهت رفع نیازهای یک خانواده کافی است. این دستگاه دارای منبع ذخیره 12 لیتری نیز هست که امکان ذخیره آب تصفیه شده را به مصرف کننده میدهد.

دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل پرایم یکی از بهترین مدل هایی می باشد که می توانید در کافی شاپ ها، رستوران ها و… استفاده نمایید . 

جمع بندی:

در نهایت نتیجه می گیریم که بهترین آب برای دم کردن قهوه ، آب تصفیه شده می باشد. علاوه بر دم کردن قهوه ، بطور کلی توصیه می شود برای دیگر موارد مثل آشامیدن و پختن غذا نیز از آب تصفیه شده استفاده کنید.  امیدواریم پس از خواندن این مقاله ، قهوه ای با کیفیت بالاتر و طعم بهتر نوش جان کنید.

 

لوگوی آکواجوی

جهت دریافت مشاوره و راهنمایی خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و یا خرید فیلتر های آکواجوی کانادا میتوانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۴۱۲۱۹  –  ۰۲۱۸۸۱۰۴۰۴۴