نزدیک به یک دهه است که شرکت هیراب سان تلاش کرده بهترین سیستم تصفیه آب خانگی را برای ایرانیان به ارمغان آورد. ثمرهء این تلاش عرضهء دستگاههای تصفیه آب خانگی آکواجوی است.

کیفیت کمی و کیفی دستگاههای تصفیه آب خانگی آکواجوی که استقبال بی نظیر هم میهنان از این محصولات را به دنبال داشته است موجب شده تا سودجویانی اقدام به  تولید و عرضه دستگاههای تصفیه آب تقلبی آکواجوی نمایند.

تصاویر زیر ، دستگاههای آب شیرین کن غیر استاندارد و متفرقه را نشان می دهند که متقلبان با جعل برچسب آکواجوی و چسباندن آن به بدنهء دستگاه ها ، آنها را بعنوان دستگاههای استاندارد و اصل آکواجوی در بازار عرضه کرده اند.

این اقدام سودجویان در عرضهء دستگاههای تقلبی و غیراستاندارد تا آنجا پیش رفته است که در این رابطه خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران،  ایرنا گزارش داده: فروشندگاني كه خود را نماينده يك شركت خارجي معرفي كردند از سادگي و بي اطلاعي شهروندان استفاده كرده و دستگاههاي تصفيه آب را كه اصلا تقلبي بوده را به جاي مشابه دستگاههاي اصلي تصفيه آب به آنان فروختند.

‘مريم ساداتي’، درگفت وگو با خبرنگارايرنا، اظهارداشت: فردي با منزل ما تماس گرفت و خود را عضو يك شركت نماينده خارجي نصب و توزيع دستگاههاي تصفيه آب معرفي كرد.

وي افزود: اين فرد كه مدعي بود شركتشان در تهران به نصب دستگاههاي تصفيه آب ساخت كشور آلمان مشغول است،‌ ادعا كرد كه مسوولان متولي امور بهداشتي نيزدرمورد قابل شرب نبودن آب اين منطقه با آنها صحبت كرده و به آنان ماموريت داده اند كه براي برطرف كردن اين مشكل، اقدام به نصب دستگاه تصفيه آب كنند.

وي گفت:‌ اين فرد بهاي يك دستگاه تصفيه آب را حدود900هزار ريال و تقريبا يك سوم بهاي دستگاههاي تصفيه آب موجود در بازار با ضمانت يك سال و نيمه بيان كرد.

يكي ديگر ازشهروندان کاشانی كه در اين مورد متضرر شده بود نيز گفت: پس از قبول پيشنهاد آنها، دو پسر جوان براي نصب دستگاه تصفيه آب به منزل ما مراجعه كردند.

گزارش کامل ایرنا را در اینجا مشاهده کنید:

افراد سودجو با فروش دستگاه تصفیه آب تقلبی از برخی کاشانی ها کلاه برداری کردند.

از آنجا که استفاده از دستگاههای تقلبی می تواند صدمات جبران ناپذیری را به سلامتی شهروندان وارد کند، شرکت هیراب سان بعنوان نماینده انحصاری عرضه محصولات تصفیه آب آکواجوی در خاورمیانه، نکات ذیل را در خصوص خرید دستگاه اصل آکواجوی متذکر می گردد:

  1. دستگاههای اصل آکواجوی را فقط از نمایندگان مجاز شرکت هیراب سان در سراسر کشور خریداری نمایید. شما مشتری گرامی می توانید طی تماس تلفنی با دفتر مرکزی شرکت در تهران، نسبت به شناسایی نمایندگان مجاز شرکت در منطقه خود اطمینان حاصل کنید.
  2. قبل از خرید دستگاه کلیه مشخصات مدل مورد نظر خود را از وب سایت ، کاتالوگها و سایر منابع اطلاع رسانی هیراب سان مطالعه و بررسی نمایید.
  3. هنگام خرید دستگاه به علامت آکواجوی روی بسته بندی، بدنه دستگاه و دفترچه راهنمای دستگاه دقت کنید.
  4. هنگام دریافت دستگاههای تصفیه آب آکواجوی، برگه گارانتی دستگاه را با نشان شرکت هیراب سان از فروشنده بخواهید.
  5. چنانچه پس از گذشت یک ماه از خرید دستگاه، هیچگونه تماسی از شرکت هیراب سان با شما برقرار نشد، مراتب را هرچه سریعتر به دفتر مرکزی شرکت هیراب سان اطلاع دهید.