مراسم فوق طبق برنامه ریزی انجام شده ، در یک روز به شرح زیر برگزار گردید:
۱ – معرفی و مرور اهداف و رسالت شرکت هیراب سان و برند آکواجوی
۲ – استراتژی های فروش برند آکواجوی در سال ۹۷
۳ – آموزش تکنیک های فروش و بازاریابی
۴ – تببین استراتژی های خدمات پس از فروش برند آکواجوی
۵ – پرسش و پاسخ

مدیر فروش منطقه ، آقای محسن رضایی استان کرمان را یکی از استانهای مهم برای شرکت هیراب سان برشمردند و اذعان داشتند: ” آب آشامیدنی و مصرفی یکی از دغدغه های همیشگی این استان بوده است. لذا توسعه ی کانال های توزیع در استان کرمان و حفظ ارتباطات با توزیع کنندگان و نمایندگان محترم آکواجوی از اولویت های ما محسوب می شود” ایشان سپس به تشریح استراتژی های فروش و توزیع محصول در منطقه پرداختند.

 

مدیر خدمات پس از فروش ، آقای رضا صادق نژاد ارایه ی گارانتی سه ساله و خدمات پس از فروش منظم را یکی از نقاط قوت دستگاه تصفیه آب آکواجوی برشمردند و ضمن تشریح فرایندهای خدمات پس از فروش ، از نمایندگان و توزیع کنندگان محترم درخواست کردند که نسبت به ارایه ی خدمات پس از فروش منظم و استاندارد تلاش نمایند.

در این همایش نمایندگان و توزیع کنندگان محصولات آکواجوی پیشنهادات ، انتقادات و طرح های خود را مطرح نموده و به تبادل نظر با مدیران شرکت هیراب سان پرداختند.

هدف از برگزاری این جلسات ارتقاء سطح همکاری های فی مابین ، تعمیق ارتباطات ، رسیدگی به مشکلات و مسائل فروشندگان محترم آکواجوی و بررسی اهداف و برنامه های آتی برند آکواجوی در منطقه عنوان شد.