نماینده نور و محمود آباد : آب آشامیدنی مازندران سالم نیست
احمد ناطق نوری نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس ، مشکل فاضلاب را از مشکلات اصلی مردم در شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود معرفی کرد و گفت: تمام فاضلاب‌ها در شهرهای ساحلی روانه دریا می شود ، در نتیجه ساماندهی آن باید در اولویت قرار گیرد.
وی اضافه کرد : البته موضوع فاضلاب مربوط به تمام استان مازندران است اما وضعیت آن در چند روستا به شکل بحران درآمده و سلامتی اهالی را تهدید می‌کند.
این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ناطق نوری گفت : ما هر سال وجود چنین مشکلی در استان مازندران را یادآوری می کنیم اما کاری در جهت بهبود این وضع انجام نگرفته است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه آب آشامیدنی این منطقه به خاطر کود و سموم شیمیایی آلوده شده است ، ادامه داد : آب‌ های ما آب‌ های سالمی نیست و در حال آلوده شدن است. البته ما به کرات این مسئله را مطرح کرده‌ایم اما توجهی به آن نشده است که حداقل وضعیت آب ، بهداشتی شود.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس مشکل دیگر در مازندران را وضع زباله‌ها در این استان ذکر کرد و افزود: زباله‌ها جنگل را می‌خورد، سلامت مردم را به خطر می‌اندازد و دریا را آلوده می‌کند. هر بار هم سیستم جدیدی برای آن طراحی می‌شود اما تاثیری در بهبود اوضاع نداشته است.