دیر – خبرگزاری مهر: با حضور نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان و جم در مجلس، بخشدارمرکزی دیر، رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی و مردم روستاهای خط میانی مسائل و مشکلات مردم این روستاها بررسی شد.
به گزارش خبرنگار مهر، اهالی این روستاها مشکلات و نیازمندی‌های خود را با نماینده مجلس مطرح کردند. یکی از اهالی روستای حسن آباد گفت: مشکل عمده و اساسی که مردم این روستا با آن دست و پنجه نرم می کنند، نبود آب آشامیدنی سالم و بهداشتی است.
مختار عمرانی افزود: مردم روستا ماهانه بابت هر تانکر آب رسانی سیار مبلغ 300 هزار ریال پرداخت می کنند که این میزان آب نیز کفاف مصرف مردم را نمی دهد.
وی اضافه کرد: مشکل دیگر مردم این روستا، نبود راه ارتباطی مناسب تا جاده اصلی خط میانی است که هنگام زمستان در فصل بارندگی مردم به سختی در این مسیر تردد می کنند.
یکی از اهالی روستای باغ عالی نیز گفت: هم اکنون مردم این روستا با نبود لوله کشی آب در سختی زندگی می کنند و نیاز مبرم به آب آشامیدنی دارند.
عبدالرضا میرزایی افزود: اداره آب و فاضلاب روستایی طرح توسعه خط انتقال آب آغاز کرده است اما به دلیل نبود اعتبار این طرح متوقف شده وبه روستای ما نرسیده است که از مسئولان درخواست داریم امسال ادامه این طرح را در دستور کار خود قرار دهند.