[vc_row][vc_column][vc_column_text]تصفیه آبی که شما تهیه می کنید ممکن است به طور کامل از شما محافظت نکند. بسیاری از تصفیه آب هایی که فقط از فیلتر کربن استفاده می کنند ، مثل تصفیه آب های سرشیری ، پارچی و کُلمَنی ، ممکن است به طور کامل در برابر آلاینده های مدرن آب که امروزه در آب شهری یافت می شوند ، موثر نباشند. در اینجا تلاش کرده ایم حقایقی را در باره نحوه عملکرد این سیستم ها که در بازار نیز فراوان هستند ، صحبت کنیم.

تصفیه آب های سرشیری و … آرسنیک ، نیترات و باکتری ها را حذف نمی کنند.

آلاینده های خطرناکی مثل آرسنیک ، آزبست ، باکتری ها ، کروم ، میکروب ها ، نیتراتها ، پرکلرات ، رادیوم و اورانیوم می توانند باعث بیماری ، سرطان و مرگ شوند. بیشتر این آلاینده ها توسط فیلترهای سرشیری و کلمن ها و پارچهای تصفیه کننده آب ، حذف نمی شوند. اکثر این سیستم ها ، متکی به فیلتر کربن هستند و متاسفانه کربن قادر به حذف این آلاینده ها نیست.

مطالب مرتبط:

 

این تصفیه کننده های آب (سرشیری ، کلمنی ، پارچی و …) مواد معدنی و غیر آلی مضر را از آب حذف نمی کنند.

مواد معدنی و غیر آلی (Inorganic Minerals) که در آب وجود دارند  باعث مشکلاتی نظیر سنگ کیسه صفرا، سنگ کلیه ، ورم مفاصل ، سخت شدن و انسداد عروق می شوند. برخی از مواد معدنی غیر آلی نیز رادیواکتیو و سمی هستند و به طور کلی برای مصرف انسان نامناسب هستند. بدن ما قادر به حذف این مواد معدنی نیست و بهترین منبع برای جذب مواد مورد نیاز بدن ، مواد غذایی ، میوه ها و سبزیجات هستند که به راحتی جذب می شوند و برای سلامتی ما بهتر هستند. پارچ ها و کلمن های تصفیه کننده آب و همچنین فیلترهای سرشیری ، فقط از فیلترهای کربن استفاده می کنند که قادر به حذف این مواد معدنی غیر آلی و مضر نیست.

مطالب مرتبط:

 

احساس امنیت کاذب به وسیله برخی تصفیه کننده های آب

بسیاری از مردم از تصفیه آب های یک مرحله ای که فقط فیلتر کربن دارند استفاده می کنند. این تصفیه کننده های آب نظیر : فیلترهای سرشیری ، کُلمَن های تصفیه کننده های آب ، تصفیه آب های پارچی و …. در واقع نوعی عملیات ابتدایی روی آب انجام می دهند. این سیستم ها که اغلب متکی به فیلترهای کربنی هستند ، فقط کلر و گازهای شیمیایی محلول در آب را حذف کرده و طعم و بوی نامطبوع آب را حذف می کنند در حالی که همانطور که در بالا ذکر شد ، بسیاری از آلاینده های مهمتر و خطرناک تر هنوز در آب باقی می مانند. برای حذف این آلاینده ها ، به سیستم ها و تکنولوژی های پیشرفته تر نیاز است.

 

مطلب مرتبط:

 

حقیقت چیست؟

دستگاه های تصفیه آب پنج مرحله ای با فیلتر اسمزمعکوس ، بهترین و شاید تنها راه حل امروز است. نصب و نگهداری از آن آسان است و همه چیز تحت کنترل خود شماست. می توانید از تامین آب آشامیدنی سالم برای خانواده و فرزندانتان اطمینان حاصل کنید و این به شما احساس امنیت می دهد. فقط باید مطمئن شوید که کدام برند تجاری را انتخاب کنید که استاندارد ، سالم و بهداشتی باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message style=”square”]

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های تصفیه آب ،  مشاهده ی تست دستگاه های تصفیه آب خانگی و نحوه ی عملکرد دستگاه ها ، به بخش مقالات  وب سایت مراجعه کنید . و برای ارتباط با کارشناسان آکواجوی جهت کسب مشاوره و انتخاب دستگاه تصفیه آب برای منزل شما، در چت آنلاین پیام بگذارید و یا با دفتر مرکزی تهران تماس  بگیرید.

لذت نوشیدن آب سالم و گوارا را به فرزندان خود هدیه کنید.

[/vc_message][/vc_column][/vc_row]