[vc_row][vc_column][vc_column_text]کیفیت آب آشامیدنی اثر زیادی روی سلامتی شما و خانواده تان خواهد گذاشت. اگر گمان می کنید با خرید آب معدنی ( آب بطری ) در امان هستید ، بهتر است بیشتر فکر کنید. صرف نظر از هزینه های تهیه آب بطری ، بسیاری از اخبار و تحقیقات نشان می دهد که نگرانی های زیادی در باره محتویات آب بطری ها وجود دارد.

 

مطالب مرتبط : 6 دلیل برای استفاده نکردن از آب بطری

 

در گذشته ، زندگی انسان بسیار ساده تر و منابع تامین آب آشامیدنی انسان نیز بسیار پاک تر از امروز بود. امروزه در اثر رشد جمعیت ، توسعه صنایع و رشد کشاورزی بسیاری عوامل دیگر ، آلاینده های بسیاری وارد منابع تامین آب شرب ما انسان ها می شوند.

تحقیقات در امریکا نشان می دهد که در اوایل سال 1900 ، از هر 50 نفر امریکایی ، به طور متوسط یک نفر در معرض ابتلا به سرطان بود. در حالی که امروزه از هر 3 امریکایی ، یک نفر در معرض خطر سرطان قرار دارد. به گفته محققان ، نمی توان تاثیر آلودگی آب شرب را بر این آمار و ارقام نادیده گرفت.

 

مطالب مرتبط : حقایقی در باره آب آشامیدنی

 

آلاینده هایی نظیر نیترات ، سرب ، آرسنیک ، کادمیوم و بسیاری دیگر آلاینده ها ، وارد آب آشامیدنی می شوند که به راحتی و توسط سیستم های تصفیه آب معمولی شهری از آب جدا نمی شوند. نگران کننده تر این است که اثر این آلاینده ها بر روی کودکان بیشتر از بزرگسالان است. کودکان به طور معمول بیشتر از بزرگسالان آب می نوشند و در نتیجه بیشتر در معرض خطرهستند.

 

مطالب مرتبط : نیترات و مضرات آن در آب آشامیدنی

 

آنچه مسلم است هیچ کس به اندازه خود شما ، مسئول سلامتی خود و خانواده تان نیست. بهتر است کمی در مورد کیفیت آب آشامیدنی خود تحقیق کنید و چنانچه لازم است ، حتما از دستگاه های تصفیه آب خانگی استفاده کنید. فقط به این خاطر که آب درون بطری است و بسته بندی شده است به آن اطمینان نکنید. بسته بندی بودن آب به معنای بی خطر بودن آن نیست.

 [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message style=”square”]

امروزه تهیه دستگاه های تصفیه آب یک سرمایه گذاری بر روی سلامتی شماست. زندگی مدرن ، خطرات بسیاری را برای بشریت بوجود آورده است و در عین حال ، راه حل بسیاری از مشکلات را نیز به ما ارزانی داشته است. دستگاه های تصفیه آب خانگی یکی از این راه حل هاست که در بیشتر کشور های دنیا مورد استقبال قرار گرفته است.

[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]